ONSDAG

Har just avslutat ett samtal med min kära mormor. Hon har som vanligt problem med sin mobil - hon förstår inte riktigt det där tekniska. Denna gång hade hon problem med ett MMS hon hade fått, och vi hade en jävlans procedur för att komma in till inkorgen. Men tillslut klarade hon det, och kunde läsa. Och som finish så råkade hon ju självklart ta bort det sen också. Min mormor i ett nötskal! ;)

Somnade på soffan idag också, så otroooligt skönt. Sov nog inte särskilt länge, men det blir alltid så varmt och mysigt. Love it!

Och ja Anna. Som du sa, jag ska nämna det. Frida tvingade mig att gå igenom HLR skiten igen! Och jag ville inte, jag känner mig så himla töntig. Anna filmade alltihop också, gjorde inte saken bättre. Men jag var fett ball när jag slog till henne istället för att hålla på "är du där?"  skiten ;) riiiiight?

Kommentarer
Postat av: Annizh

Hahah,du var ascool. den kommer ut xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback