MYSKVÄLL MED LINA <3

När Lina kom blev det fika, saft med bullar och kakor. Det är alltid mysigt. Sedan hittade vi någon skum radiokanal igen, som denna gång hade en otroligt blandning. det var skrik-hårdrock men även lugna svenska favoriter. På kvällen verkade det även vara någon härlig dansbandskväll. Men alla låter likadant så efter ett par timar var jag verkligen tvungen att byta kanal.

Vi kollade även på alla gamla bilder på oss, det blev också dagens magträning. Jag behöver inte göra sit-ups på flera dagar efter det här. Jag skrattade så otroligt mycket. Dessa bilder ska aldrig någonsin visas för allmänheten!
Vi lagade även jättegod mat, som blev skitbra. :)

jag älskar att skratta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback