LOV

Har inte skrivit på ett par dagar, det är ju lov för fan! Sitter inte o häckar framför datorn 24/7 då. Skriver ändå bara blajja just nu så jag tror inte så många blir ledsna!

Men det får väl bli en liten resumé av det lilla av lovet som gått!

Måndag
Gick upp vid typ nio för att fixa en mysfrukost med scones och oboy tills Lina skulle komma vid tio. Men den lilla filuren hade glömt ställa om klockan och kom vid halv tio när ingenting var klart! Men jaja, vi åt en mysfrulle och slog sedan på en film, störtkär. Töntig och behaglig film, vi blev däremot väldigt sega av den och tog lite lunch. Sen såg vi en till film, Signs. Men vi hann inte se färdigt hela, men vi gallskrek verkligen under en scen, det var kul! Sen tog vi pick o pack och åkte in till stan för att gå på bio, Hairspray. (ja, det blev en jävla massa filmer..) den var helt okej, man blir glad av musikaler! Sen åkte vi hem till Lina där det blev boston tea party och sedan sov jag över där.

Tisdag
Emil(Linas bror) väckte oss så vänligt i morse med munspel, radio i örat och keyboard på det. Härlig väckarklocka! Vi gick ner och åt scones igen(som jag hade tagit med) och sedan bestämde vi oss för att ha pysseldag. Vi blev kvar hemma ett tag men drog sedan till centrum. Men vi köpte ingenting. härlig pysseldag?
Chill hela dagen i stort sätt.
 

På väg hem från Lina gick jag förbi Jenny som gick med mig hem. Här åt vi middag och fruktsallad med glass(guuud, vad mätt jag var). Sen gick vi hem till Jenny och såg Hjälp! Jag är en fisk. En skön tecknad film som vi båda älskade när vi var små :) Sen satt vi mest och småpratade och nu sitter jag här.

ring mig om det händer något roligt, lova?

Kommentarer
Postat av: Lina

mys med tofflorna i vädret :)
vi måste se klart signs snart!

2007-10-31 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback