LOOOOOV

ja, äntligen är det lov. Det ska bli grymt skönt, att äntligen få slappa. Men självklart ska jag börja med att åka till landet i helgen! Redan ikväll också, jippijej! Så jag ska strax hoppa in i duschen för att vara något fräsch.. Eftersom jag på något vis(hahah!) lyckades försova mig något imorse så jag hann inte duscha.
Plugga på helt okej idag också, gjorde nästan ett helt steg i svenska(busenkelt).

Jag vet att jag skriver tråkiga inlägg just nu, men under lovet lär det hända lite mer och jag lär få tillbaka blogglädjen! (troligtvis har jag också kommit på något när jag ligger och ruttnar bort i soffan på Aspö också..)

Nej, nu ska jag duscha. Hör gärna av mig, min Bernt(mobil) är med mig varje mikrosekund!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback