KRAAAAAAAAAAAM

Kram. Vem tycker inte om en kram? Att hålla om någon, att vara i någons famn. Det hjälper alltid, i alla fall för stunden. Man blir glad av kramar, det är mysigt med kramar. Kramar från en kille, kramar från en tjej, båda är mysiga. Men en kram kan betyda så mycket olika. Det kan vara en kärlekskram, en vänskapskram, en jag-måste-kram, en släktkram. En jag-måste-kram känns, den är hastig och omysig. Jag hoppas jag inte ger sånna?
Jag tycker om kramar, jag vill ha kramar. Ge mig kramar typ..nu? :) höhö


Kommentarer
Postat av: sofia

om inte kl hade vart halv 11 hade jag kommit och kramat dig på en gång! :D

Postat av: Petra

gullig du är :)

2007-10-14 @ 22:36:51
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Lina

kram :)

2007-10-14 @ 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback