"GUD, DU ÄR SÅ LÅNG"

Det sa min mamma till mig idag, jo mamma är ingen flaggstång hon heller. Men att jag är lång är att ta i. Det är ju en viss skillnad på längden mellan mig och mina vänner om man säger så.

Somnade på soffan idag igen, det är så gryyyymt skönt. Låg även och var djupt koncentrerad till barnprogramet Pingu, jag var dock inte riktigt medveten om det själv utan kom på mig själv med att sitta och kolla på det. I detta avsnitt spelade Pingu och nån liten pingvin curling..eller ja, ni är nog itne så intresserade antar jag ;P
Nä, det blir inge plugg för mig idag heller, jag skrev någon rad men ja, som sagt så somnade jag på soffan sen. Pallar inte..

Nu vill jag ha lov, jag vill ha mys! Krypa ner under en filt tillsammans med en vän(eller ja, mer? jag vet inte) och kolla på en film. Hur mysigt är inte det? Eller gå på stan när det är kallt och sen gå in och köpa varm choklad? Ååååh, vad jag är glad att det är lov snart. Alla helgona också, ska man klä ut sig? Lätt att jag ska, det är ju roligt! Bara för att liksom, är någon med?

Sen ska jag nog gå till kyrkogården också, jag behöver det tror jag.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej babe ska vi träffas på lovet kanske?:p

Postat av: Jessica

Hey, klaga inte över att du är kort :P jag är kortare! ;(

2007-10-25 @ 22:51:34
Postat av: Petra

tss..jag tror faktiskt inte det Jess..

2007-10-26 @ 07:54:23
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag tror det, är 1.59 men du är väl iaf 1.60?:)

2007-10-26 @ 16:08:25
Postat av: Bex

pssst, släng er i väggen! här har ni eran kortis :D

2007-11-01 @ 20:20:27
URL: http://ingensomvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback