VOICES

Jag blir galen. Jag har hört mig själv inspelad för många gånger och kan nu höra precis hur fult jag låter hela tiden. Varje gång jag öppnar munnen(typ) så hör jag hur fult det låter. Jag tänker hela tiden varför sa jag det där? kunde jag inte bara hålla käften? gud, vad pinsamt att jag sa det där när jag lät sådär! Och det är faktiskt inte särskilt kul. Jag hoppas verkligen att jag inte låter så som jag hör mig själv, för det låter verklige förjävligt och jag skäms. Jag vet att folk är vana vid min röst, men det låter ju fortfarande helt stört.

Folk säger att jag och Frida låter precis likadant och att man inte kan höra skillnad på oss ibland, jag har hört någon enstaka gång att jag låter som henne, men jag kan även höra att jag lät precis som Adam och där lär det ju inte finnas någon jättebra koppling. Men jag hör ju inte att Frida låter fult, så då kanske inte jag gör det heller? Förhoppningsvis är det så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback