"VI TVÄTTAR PENGAR I DEN HÄR FAMILJEN"

Hej!
Jag har inte suttit vid datorn på hela dagen, eftersom jag var i skolan, hemma hos jenny och har sedan flängt runt på gymnasium. I skolan var det trist, jag ville bara gå hem och lägga mig på soffan och sova, ni anar inte hur skönt det var i sängen imorse... Så jag tillbringade en del tid åt att fantisera om hur jag skulle tillbringa min eftermiddag på soffan. När jag plötsligt kom på att jag skulle hem till Jenny och fixa tekniken. Fan också! Jag som så gärna ville ligga på soffan. Vi blev äntligen färdiga med vårat arbete men jag fick gå powerwalk hem för att sedan ta med mig mamma, kusin och faster till Fredrika Bremer. En riktigt trevlig skola med fina lokaler, den lär vara med på något av valen. Sedan drog vi vidare till Tyresö, jävla skabbgymnasium alltså. Att komma till Tyresö från Fredrika var ju som att komma från lyxvillan till en uteliggares hemtrakter, typ. Tyresö var redan innan ingen som skulle finnas på min lista, men nu är den helt bortsuddad. Tragiskt nog planerar många av mina vänner att gå där, stackare..

Vi kom inte därifrån förrän halv åtta så vi stannade och köpte kinamat, det är hur gott som helst verkligen. Och jag älskar kineser! (ni har ju hört historien om att jag ska adoptera en kinesflicka...) deras ord, "lis" :) Åh, man blir glad av dem.

Orkade inte se Heroes idag, spelade in istället. Och fotbollen missade jag första halvlek på, så jag tröttnade. Men jag såg i alla fall ett av målen. Men jag ropade just på mamma och det står ju fortfarande 2-1 :)

rubrik by Frida

Kommentarer
Postat av: Annizh

Asså Fredrika verkar nu fett naaaaajs ;)

Postat av: anders

härligt att du rådissar mitt kommande gymasium.

2007-11-21 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback