TORSDAG

För det första vill jag bara meddela att jag är godkänd på steg 35 i tyska vilket innebär att jag bara har en pluttliten sak kvar(godkänd på skriftligt) och sen är jag klar med all moderna språk i grundskolan. MVGMVGMVGMVG! Jag är glaaaad! Dessutom blev jag godkänd på min SO idag och har bara kvar TK och NO men Cissi verkar vara lite seg..

Idrotten var enkel och var vöer på en kvart. Klarade dessutom tidsbegränsningen, som var 1.50 min och jag fick 1.39. Efter det åkte Jenny och jag hem till henne och stekte smarriga pannkakor eftersom alla andra hade svullat på donken.

Sen blev det redovisning och jag har redan förklarat hur det gick :) Och efter det åkte jag in till stan för att träffa Elin som jag inte träffat på superlänge. Vi gick omkring i stan och pratade och stannade på donken och åt. Sedan hamnade vi där igen för glass och sedan även en muffin i gallerian. Nu känner jag mig fet.

Kommentarer
Postat av: Gurra

GRATTIS PETRA :D!

2007-11-15 @ 20:28:32
Postat av: Anonym

GRATTIS !
/Annizh

2007-11-15 @ 20:39:40
Postat av: Petra

TACK :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback