TISDAG

Är på dåligt humör idag, troligtvis började allting med att Ozzy piskade alla med sitt förbannade bamburör, speciellt mig. Tillslut blev jag riktigt irriterad och jag bitchslapa honom ett par gånger och slog till rätt hårt(hah, eller nått). Hoppas fan att han inte har den i skolan imorgon, för då kommer jag fasen slå sönder den!

Gjorde även proj. provet i matte igen. Och det gick typ sämre en sist, jävla skit bajs helvete! OCh vi försökte plugga bild, men det gick ju typ åt helvete också. Och sen var det sjukt kallt ute också, vilket inte hjälpte. Jag är irriterad på allt och alla, och just nu känns det bara väldigt sugigt allting. Men förhoppningsvis kan Lina muntra upp mig lite när vi ses :) kan inte hon - kan ingen. Men nu måste jag träna lite inför provet innan jag träffar henne!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback