TISDAG

Idag känner jag mig rätt kass, har typ inte pluggat någonting alls vilket bara känns riktigt piss. Jag redovisade iofs engelska men har ingen aning om hur det gick, JO sa i alla fall att jag skrev bra vilket är positivt. Satt även på tyska en timme, körde lite grammatik och läste serietidningar på tyska, och läste på lite på kursen. När mamma kommer hem ska vi åka iväg på öppet hus på Mediagymnasiet, har ju kollat en del på det, men jag vill ju så gärna ha med pappa.

ICA har visst superbilligt godis, igår var jag där med Jenny och kunde inte låta bli att köpa lite när det kostade 29 kr kilot. Och nyss ringer Anders, helt galen, och skriker i telefonen att det kostar 19 kr kilot. Vad var det jag sa till dig idag, vavava!? Nu har jag ju god lust att pallra mig dit och köpa lite, får väl flörta lite med mammsen. Det är ju trots allt snart helg, tssssss..

Ska se till att vara lite mer blogginläggsrik idag, men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback