THEO

Idag har varit rätt soft dag. Har varit i skolan som vanligt, provet gick väl hyffsat eftersom det bara var "ringa in frågor". Försökte även få en del annat gjort men det gick väl sisådär.. Men det är ju studiedag imorgon, vilket egentligen innebär att jag ska få vara ledig(!), men vi ska plugga bild och innan dess har jag nog lite tid till annat plugg. Åt just middag, hemmagjorda hamburgare, en favorit. Och vi firade mammas och pappas bröllopsdag, så jag fick lite cola till, lyx ;)

Nu måste jag gå ner till mamma eftersom hon har lyckats använda våran fjärrkontroll till lampan och nu står den med dimmern på och hon blir galen...

..tillbaka. Herregud, hon är verkligen så oteknisk som man kan bli! Det är ett under att hon kan få på tvn!  Ikväll är det heroes :) det har ju blivit ett måste att se det nu. Men just för tillfället följer jag inte så många serier så det är lugnt! Och Boston tea party är slut, jag är ledsen.

Nu måste jag visst laga mat till Frida också, skriver något mer intressant(?) senare!

rubrik= ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback