PETRA ÄR KASS

Det har gått en dag på skolan och jag är redan sjukt trött på det. Fick tillbaka kursen och det var rent ut sagt förjävligt. Jag fick G i allting, hur fan lyckas jag? SÅ JÄVLA KASS ÄR JAG INTE! Men tydligen är det bara småsaker jag ska fixa för att få VG, men vafan. Det kändes ju bra. Så dagen började med detta besked och jag var så förbannad på mig själv hela dagen. Satt och repeterade matte med Billiam hela dagen, det är väl det enda jag duger till - att repetera skiten jag inte är kapabel att klara av första gången! helvetes jävla piss skola!

Nu är jag tjurig och har ingen lust med någonting, tänker inte träna heller för jag pallar inte. Jag är svag, kass, feg, jag veeeet! Men istället ska jag pallra mig till centrum och låna boken som äntligen kommit till biblioteket och sedan ska jag väl kolla runt lite där, i vårt lilla fjuttcentrum.

Kommentarer
Postat av: Vaisanen´s Blogg

Svar: Jag vet inte men jag sökte på youtube och fick upp denna: http://youtube.com/watch?v=4CPab8U5zTU

Postat av: sofia

DU ÄR INTE ALLS KASS GUMMAN, DU ÄR JÄTTEBRA! :)

2007-11-05 @ 17:20:18
URL: http://esofia.blogg.se
Postat av: Gurra

Jag slapp komplitera, jag har vg i allt, jag är bäst, men petra du är också bra :D:D:D:D:D!

2007-11-05 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback