ONSDAG

Jaha, jag är lite kass som igår på att uppdatera. Men jag har faktiskt inte varit hemma. Idag var jag på en totalt meningslös föreläsning om film i typ 2 timmar. Snubben som hade föreläsningen hade uselt ordförråd och efter en kvart började jag störtfnissa åt att han hade sagt "liksom" i exakt varje mening! Helt otroligt. Jag viskade till Bille och vi satt båda och hade väldigt roligt åt det och räknade hur många gånger han sa det. Och vi kom upp i typ 80, plus den första kvarten. Jösses i lilla lådan! (HAHA)

Jag måste fasen plugga igen, fyfan. Men det är heroes ikväll så det blir inte så länge, och dessutom har jag absolut NADA lust! Just nu är det lite bloggtorka, men det kommer väl.. ciao

Kommentarer
Postat av: Gurra

JAAA och så han han inte med den delen vi behövde!

2007-11-07 @ 20:27:46
Postat av: Linuuuuuuuuuuuuuuus

jösses i min lilla låda säger man :P

Postat av: Beccs

hahaha, han va sääämst :O han sa liksom, ba och öhm mer än vad vi gör!

2007-11-08 @ 20:24:55
URL: http://ingensomvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback