ONSDAG

God morgon!

Jenny ringde för ett tag sen och sa att vi skulle få skjuts. Gud, vad skönt! Dom kommer tjugo över åtta så det är en halvtimme kvar, sooooft! Idag i skolan är det bara en massa blajj man måste gå på, så mjukisbrallorna är på och jag hoppas att jag slipper klagomål. Alla går i mjukisbrallor! Var riktigt kass på att uppdatera igår, men jag hade helt enkelt inte lust. Hade inget att skriva om, men förhoppningsvis har jag det senare idag. Det är typ svinkallt ute och det är inte frestande att gå ut. "fy fan vad kallt" skrev Anders just i ett sms till mig, så det verkar som om jag inte är ensam om uppfattningen.

Ikväll ska jag laga mat igen, som varje onsdag. Det serveras våffelpannkakor, höhö. Blev så sugen på det igårkväll så idag får det bli det, det är ju trots allt lite nyttigare än vanliga våfflor i alla fall!

Imorgon är det idrott i rackethallen, så jävla najs! :) äntligen lite roliga sporter! men jag får återkomma om det.
Nu ska jag njuta lite till av min frihet innan jag beger mig till skolan! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback