MISSHANDEL

"En mörk natt i december år 2000 slogs Daniel ihjäl av ett mångkulturellt gäng. Förutom att sparka honom från trottoaren ner mot ett dike slog man sönder en planka mot hans huvud. Misshandeln avslutades genom att en av förövarndra med full fart hoppade upp och stampade honom i skuldrorna där han låg medvetslös. Direkt där efter kom Khaled Odeh med en kökskniv och satte sig på han skuldror medan Daniel låg vänd neråt. Daniel höggs i ryggen, i huvudet, men hans sista andetag togs när hans huvud bändes bak och kökskniven fördes in i hans strupe."

Det är helt otroligt att folk kan göra såhär, det är sjukt. Och det är lika stor chans att jag utsett för det, som någon annan. Det känns riktigt läskigt, att jag kan ligga där och ta mitt sista andetag med knivhugg i ryggen. Den smärtan som måste varit är ju helt otroligt, och jag har ändå upplevt smärta som jag aldrig mer vill känna, jag ville bara dö. Att dö så känns bara hemskt, jag kan inte tänka tanken. Att någon människa kan få för sig att utsätta någon för det här är helt absurt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch ;/

2007-11-24 @ 17:16:28
Postat av: Anonym

Han kan ju inte kännt nåt eftersom han var medvetslös när han fick kniven i ryggen:P!

2007-11-24 @ 23:17:50
Postat av: Petra

Men... så behöver det ju inte vara om jag blir misshandlad. Och smärtan innan var väl inte najs den heller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback