MÅNDAG

Har inte skrivit på hela dagen eftersom jag var i skolan, boooring. Och efter det åkte jag in till Globen och mötte upp Lina :) Vi knallade omkring i Globen city, i jakt på byxor men som vanligt hittade jag inte några. Jädra rumpa säger jag bara! Vi gick sedan vidare till hemköp/ica/vad det nu var och kom ut därifrån med två frallor, två bullar och tre clementiner efter mycket om och men. Vi gick vidare och satte oss vid ett par soffor den är snubbe hoppade på oss och frågade om vi ville vara med i en undersökning om sockerfritt godis. Jag var gärna med så jag fick sätta mig och provsmaka och betygsätta godis ;) faktiskt helt okej! Sedan skulle Lina åka hem, men jag traskade vidare eftersom det var öppet hus på kunskapsgymnasiet lite senare. Så när det öppnade mötte jag upp pappa och vi gick dit, och satte oss på genomgång för Media. Det lät helt ok så kunskap hänger kvar på listan, men jag velar fortfarande en massa. Känner att jag inte har hittat rätt än...

Efter det åkte pappa och jag till La Fleur och köpte pizza, amerikansk, yummie! Nu är jag grymt trött, snart börjar Boston Tea Party :) sen måste jag för sjutton hoppa in i duschen!

..Henke tog upp mitt mail på BGn, och har tydligen skickat vidare till rektorn o grejer. hahah.

Kommentarer
Postat av: sofia

vad för brev? :P

Postat av: Petra

det jag har kopierat i tidigare inlägg :P

2007-11-27 @ 18:02:11
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback