LYCKLIGA SLUT

Lyckliga slut, jag är trött på lyckliga slut. Alla filmer har ett lyckligt slut. Men samtidigt är det ju dom man gillar, right? Man blir ju inte glad av en film ifall den inte skulle sluta lyckligt, tänk er att det handlar om ett par som är tillsammans och bråkar och grejer, och sen slutar filmen med att de skills åt? Vad är det för film? Känns inte frestande att se en sån film, jag vill bli glad av filmer. (om det inte är en skräckis förståss)

jag tror nog ändå jag gillar lyckliga slut..

Kommentarer
Postat av: Gurra

HAHAHAHAHAHHA du måste se Break up eller vad den heter den slutar exakt så och jag spyr bara jag tänker på den xD!

2007-11-11 @ 22:21:37
Postat av: Annizh

hahahahah, jaa jag håller med dig gurra xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback