LÖRDAGSMORGON

God morgon! Sovit gott?
Det har i alla fall jag, eller rätt så i alla fall. Egentligen skulle man sätta klockan på typ klockan 7 på helgerna, och snooza flera gånger och lura sig själv att man måste gå upp. För det är ju så grymt skönt med känslan att man kan ligga kvar! Vaknar man på helgerna känns det inte alls lika mysigt, för det tar ju bara typ en halvminut innan man har somnat om igen! Tål att tänka på faktiskt...

Jag skulle gått på öppet hus på Kulturama idag, men jag vill ändå inte gå där så jag sket i det. Jag skulle gått om pappa varit hemma, för han har inte gått med på något gymnasium än och det är honom jag vill ha med. Mamma är jättebra att ha med, men pappa är mer insatt på den fotografiska biten och jag vill bara ha med honom. Han har ju varit borta så mycket nu, jag vill inte att han ska va det. Jag vill ha honom här hemma lite då och då. Inte bara när han kommer hem vid halv 9, plockar bort det vi ställt fram och sedan går och lägger sig. Jag vill ha honom hemma!

Så nu vet jag inte riktigt vad som händer idag, förhoppningsvis händer det någonting i alla fall. Om ingen kan tar jag nog en sväng till typ Farsta eller nått, något centrum eller så i alla fall..

Händer det någonting så hör gärna av er :)

Kommentarer
Postat av: Annizh

Svar : haha, jaa men det är kul ^^
Tack älskling :) 333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback