LÖRDAG

Today kom Anders och Felicia till mig. Vi spenderade dagen med att spela olika tv-spel, äta plopp och göra oboymilkshake. Det var najs som sjutton ;) Efter det åt jag middag med min syster och hennes kompis, vi satt och pratade rätt länge om allt möjligt. Dom verkade inte särskilt imponerade av min smak av olika saker, men äsch. :) Sen såg vi på High school musical, de gick ju på femman idag så jag spelade in. Hade ju bara sett ettan, och tvåan var väl helt okej den med. Även fast jag hade ett par väldigt kritiska personer brevid mig.

De blev även förvånade över att jag sa fett. Alla säger fett? Dom tyckte det lät roligt, eftersom det var något dom sa när dom gick i sjuan(då gick vi i typ...jag orkar inte räkna..1-2?) Det hade jag faktiskt ingen aning om, trodde det var något nytt för generationen - men icke sa nicke!

Jag orkar inte förklara mer invecklat, bilder från dagen finns
här, varning för fruktansvärda bilder på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback