KVÄLL

Nu sitter jag här med våta strumpor efter en lång promenad genom vårat samhälle tillsammans med Linus. Vi pratade om allt möjligt och hade det allmänt skönt. Jag är fortfarande stressad med kursen och resten av all skit jag måste göra i skolan men imorgon blir det gärnet. Sen ska jag till stan med Jenny och kollar på byxor! Ska fasen ha ett par pösiga jeans nu tack, jag överlever inte utan det. Vi ska även sätta oss på nått fik och träna tyska(kommer låta fett suspekt om någon hör oss)...

Gud, jag typ knarkar frukt just nu. Det är typ jag i familjen som käkar upp vår frukt som vi köper, mamma och jag var och handlade igår och köpte en massa frukt och jag har typ käkat upp allting redan, fett surt om jag inte har någonting till yoghurten imorgon...

Nej, nu borde jag sova. Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback