KARAMELLKUNGEN SUGER

image244
Varför har varenda affär i Tyresö bytt till Karamellkungen? Jag har verkligen tröttnat på det, och sen upptäckte jag att Rimi(Ica alltså) hade mycket godare godis, och då ska de såklart rea ut det skitbilligt och byta till just karamellkungen! Jag blev jättebesviken, måste man nu åka ändå till eko för att få lite annorlunda godis(som dessutom är en jävla massa kopior)? Jag är sugen på godis, men inte karamellkungen. Detta är ju skam!

Nu spelar Frida julmusik och sjunger med från sitt rum, nu är det jul :)

Kommentarer
Postat av: anders

karamell kungen bara det godaste gott!

XD

2007-11-29 @ 22:28:36
Postat av: sofia

vad är det för skillnad? godis som godis om ni frågar mig (a) :P

Postat av: Gurrrrraaa

Bra sagt fia xD!

2007-11-30 @ 18:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback