HUR JAG VILL DÖ

Jag vet att det låter lite tragiskt, men pga ämnet på boston tea party så börjar man ju såklart fundera. Jag vill bara somna in, jag är rädd för smärtan innan döden och troligtvis kommer jag slippa det om jag bara får somna, somna som vanligt på kvällen och inte vakna upp igen. Självklart vill jag gärna uppskatta min sista dag, vara i närheten av de jag älskar, och ska ju helst ha förmedlat lite kärlek till dessa också. Jag vill lämna världen på ett bra sätt, åstadkomma något bra, eller i alla fall haft folk som uppskattar mig. Känner jag att jag har lyckats med det, har jag nog lyckats med livet. Att göra andra människor lyckliga är mitt mål.

- hur "vill" ni dö?

Nu tänkte jag sova, eller i alla fall ta en dusch och lägga mig och läsa.
Imorgon blir det redovisning, fyfan.
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hjälp:)

Postat av: Anonym

Jag kommer inte dö, jag är oraklet!

2007-11-21 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback