HÖSTLOVET

Sitter här och bläddrar i bibeln, nej jag är inte kristen. Jag behöver det till ett skolarbete, måste ju se att jag skriver korrekt. Men det är ett jävla letande. Det finns ju ett par sidor om man säger så...

Det här lovet har varit riktigt bra. Jag har varit sysselsatt varje dag, vilket är rekord! Jag har träffat någon trevlig människa(utanför min familj då..) varje dag! :) Kort resumé av mitt lov borde jag skriva, eftersom det är kul att gå tillbaka och läsa sen. Så here we go!

Måndag
Lina kom hit vid frukost och vi åt scones, sedan såg vi på film hela dagen och åkte sen in för att se Hairspray på bio. Jag sov sedan över hos henne.
Tisdag
Vaknade upp, väckt av Emil, hos Lina. Vi gick upp och åt frukost och det slutade med en slapp dag. På kvällen träffade jag Jenny och vi käkade mat och sedan fruktsallad med glass innan vi gick hem till henne och såg på film.
Onsdag
Pluggade på morgonen, men gick sedan iväg till Anders ett tag. Sedan åkte jag till centrum med mamma.
Torsdag
Skulle varit bildplugg, men så blev det inte. Lina kom istället hem till mig och vi såg klart på Signs. Tränade med mamma på kvällen.
Fredag
Åkte till Haninge med mamma, och på kvällen kom Anders, Robin och Sofia hem till mig och kollade på film.
Lördag
Var på kyrkogården med Lina, sedan pluggade jag bild med Gurra och Bille. På kvällen såg jag på film hos Anders tillsammans med Robin, Sofia och Gurra.
Söndag
Idag blir det plugg, men någon promenad med någon trevlig kanske man kan få till?

Ja, kort resumé sa jag. Tror inte ni hade orkat läsa en längre i alla fall :) Nu ska jag plugga ett tag till tror jag. ;)
ciao


Kommentarer
Postat av: Lina

...och prommis det blev ;) kort men ändå

2007-11-04 @ 23:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback