HEJ

Kom precis hem från Crazy Night i tyresö centrum. Det var craaaaazy ;D Magnus Carlsson och Lillbabs, shit pomfritt vad coolt. Nu kan man stolt lägga till dem på listan. Sen var det ju sjukt mycket folk, som alltid. Och grymt mycket fjortisar. Herregud, Tyresös befolkning står till 80% av fjortisar. Skandal. Fast, på ett sätt hör jag väl till dem jag med. Även om jag verkligen inte vill det.

Jag är trött, riktigt trött. Inte sådär vanligt, utan trött i huvudet. Huvudet känns tungt. Men så brukar det ju bli när man har varit bland mycket folk, man får panik. USCH

Imorgon är det skola igen, grejt...

Kommentarer
Postat av: Lina

du är så långt ifrån fjortis man kan komma :P

2007-11-30 @ 17:39:48
Postat av: Petra

TACK! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback