FREDAG

Idag var det gymnasiemässan och från början gjorde det mig inte alls klok. Det var mycket folk och jag visste inte vart jag skulle gå. Men sen började jag fråga lite mer och gick runt en massa tillsammans med Jenny och Davve och tillslut hade jag fått fram en rejäl bunt med broschyrer som vägde säkert 4 kg. Helt otroligt. Nu är jag så sjukt trött, det känns som om ansiktet bara hänger och huvudet kommer snart sprängas. Jag kan inte heller somna, som jag hade planerat göra - slockna framför tvn när jag kom hem. Men samtidigt vill jag ut, jag vill göra någonting. Jag vill umgås. Men det får nog vänta till imorgon, för jag ser ut som ett helvete - och känner mig som ett. Jag antar att det blir idol ikväll, och förhoppningsvis händer det något roligt imorgon. Hör av er guys.

Nu ska jag kolla vidare redan och sedan gå ner och käka. Ciao

Kommentarer
Postat av: Annizh

HIGH SCHOOL MUSCIAL!
NÄR?

Postat av: Petra

Jag vet inte :) jag ska spela in dem för de går på tv imorgon! men jag vill ändå itne se själv! :)

2007-11-16 @ 21:27:04
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Annizh

meen ohhh, alla kan kolla hos dig imorgon xD ^^

2007-11-17 @ 00:40:08
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback