FREDAG

Morsning!
Nu har Jenny o jag varit i stan. Jag kollade på en massa killjeans men vafan? har ni absolut ingen rumpa alls!? Nä, tydligen inte, och hade ni det så hade ni något jävligt bigt där fram också! Jäkla skit, jag som ville ha ett par snygga byxor.. Aja, någon gång hittar man väl några :)

Jenny och jag stannade och fikade, jag tog varm choklad och chokladboll, Jenny bjussade mig :) hon var ju skyldig en del! Men någon tyska kan man ju inte säga att det blev, vi tog snabbt upp ämnet men det föll lika snabbt, och palla!? Jag är så grymt skoltrött, motivationen är borta(på tal om det så sa Henke att han skulle försöka få tillbaka min motivation, han erbjöd sig att springa naken genom skolan ifall jag klarar mina mål. - Nu kommer jag inte klara mina mål.)



På tunnelbanan hem var det en äcklig gubbe som stod precis brevid där jag sagt. Och lutade sig mot mig hela tiden, och gissa vad det var som nuddade min axeln all the time!? Jo hans jävla skrev! Varje gång tunnelbanan svängde lite så var de där och puttade mig på axeln, och hur mycket jag än flyttade åt sidan så kom den dit! eeeuw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback