FJÄRTVARMT

Är lika seg som vanligt idag, men det lär väl förbättra sig snart. Jag är trött på att skriva om mina dagar för de är alltid så himla ointressanta. De senaste dagarna har jag bara skrivit om hur hängig jag är och om hur mycket jag hatar skolan. Men just nu kanske det inte finns så mycket mer att berätta. Imorgon blir det 35 i tyska då, redovisning. Ja tjena att jag klarar det! Shit.. Men sen ska jag förhoppningsvis in till stan och träffa Elin :) och det ska bli mysigt. Sen är det gymnasiemässan på fredag som gäller, en del människor ska med. (håller tummarna för att även du, Mikaela, kommer vara där och möta oss!)

Fisljummet, vilket äckligt uttryck det är egentligen! Jag tror inte att jag behöver förklara argumenten för min tes(ja, jag är på steg 27) för jag är nog inte ensam om att få upp lite bilder/vibbar när man tänker på innbörden av ordet. Jag själv använder i och för sig ordet bajs så ofta jag kan(eller ja, inte för att det är kul. utan istället för fan/jävlar/könsord you name it) och det har väl ungefär samma innebörd men jag säger inte direkt "oj, soppan var bajs", men det gör man ju med fisljummet. "oj, soppan var fisljummen" euw?

Ikväll blir det enchiladas a la Petra, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback