FINSKA

Pappa har på radion på den här datorn, eftersom han sitter och jobbar brevid. Men jag vetefan vad han lyssnar på(jag tror ärligt talat inte att han lyssnar) för just det här programmet är på finska och jag tror inte att pappa har det ordförrådet. I alla fall inte så att han frivilligt lyssnar på radio på det språket. Finska, det är faktiskt ruskigt fult. Det är dubblar vokaler överallt och namnet är i stil med Pekka. Hur snyggt låter det liksom? inte alls snyggt enligt min mening, blä.

förlåt, ni som är finnar och tycker det låter underbart vackert, men det gör inte jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hata finskaa!!!

2007-11-14 @ 19:56:00
Postat av: Gurra

HaHaha låter as kul ju xD! Men vackert är de inte :p...

2007-11-14 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback