FILMNINGAR.

Jag tycker det är så grymt töntigt med filmningar. Sitter jag och hejjar på fotboll vill jag fan se lite hederligt spel och inte någon så kallad man 30+ som lägger sig ner i gräset och fejkgråter över en liten snudd på smalbenet. Till och med jag kniper ihop! Istället skämmer de ut alla och tycker jättesynd om sig själv bara för att få en jävla boll. Nej, jag är ingen sportfantast och känner inte att jag absolut måste vinna allting, kanske är det därför jag aldrig skulle filma. Men vafan, grabbarna ser ju så ofantligt töntiga ut när de ligger där och jämrar sig när man egentligen ser i reprisen att motståndaren inte nudda benfan!

vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: sofia

jag håller helt med dig petra! orka liksom, vägra bara spela och sen lägga sig ner och gråta när det VEKRLIGEN händer nått! xD

Postat av: Gurra

Men pucko, tror du inte att de finns en anledning till att dem lägger sig ner, ex. dem vill att matchen ska ta slut för dem 1. leder 2. lederm ed ett mål och vill
ha kvar den ställningen i halvlek. Och filmning kan fan ge straff och en avgörande frispark som kan reslutera i mål. Dem ligger ju inte ner för dem är töntar utan för dem är taktiska!

2007-11-08 @ 22:40:35
Postat av: Petra

Tror du inte jag fattar det själv eller? Ja självklart, det är ju det som är så töntigt. att de inte kan spela och grina när de ska och ställa sig upp när det inte är något att snacka om!

2007-11-08 @ 22:44:38
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Gurra

Men de är ju nått att snacka om dommarn dömmer ju för rätt så ofta ?

2007-11-09 @ 18:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback