DU ÄR VÄRDEFULL

Fars dag idag. pappa <3
Jag hade tänkt baka idag till honom, men Elin och Frida har verkat ta på sig jobbet med allting. Vad sjutton ska jag göra då? Ingen aning, plugga borde jag kanske göra i alla fall. Men jag har ingen lust.. Börjar känna mig sjuk också, var jättetäppt inatt och nu känns det som om jag har bly i huvudet, hes är jag också, om ni kollade på filmen så hörde ni mitt skratt - jag lät som en kråka(fast det gör jag kanske annars också?).. Vi får väl se, det går väl över under dagen. Funderar på att se på någon av filmerna jag har spelat in under helgen, det blev en jäkla massa inspelningar igår.

Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du

Kommentarer
Postat av: sofia

ÅÅÅÅHHHH! Det där är ju en konfirmationssång!
:):):):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback