DON'T GO

Kände att jag måste skriva ett till inlägg så att Zack/Troy/whatever inte tar upp hela bloggen och får mig att framstå som en tönt. Fast det gör jag nog redan, för många. Jag är ju inte den tuffaste, hetaste och coolaste direkt. Men aja. Tänkte i alla fall flytta ner bilden lite, den kändes lite drastisk. Det första folk skulle se var liksom High School Musical-stjärnan på storbild. Min "nya läsare"(som jag inte vet existerar) skulle genast klicka bort min blogg om de insåg att de kommit till ett stort fan och pojkidoler, men så är det faktiskt inte. Eller, kanske lite? Jo, okej. Men ändå.
Nej, nu ska jag hoppa i säng hade jag tänkt. Sov gott Sverige!

Kommentarer
Postat av: Annizh

Svar: Najs, när kan du då ? :)

Postat av: Annizh

Svar: Haha, bra där ;)

2007-11-28 @ 18:11:30
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback