BLANDADE TING

Jag har varit så sjukt trött på sista tiden, jag går som i en dimma och jag blir alltid så himla seg. Att skolan är grymt tråkigt gör inte saken bättre, idag på föreläsningen höll jag på att somna. Ekonomi blir lite too much för mig, visst vissa saker fattar man ju - jag kan ju redan grunden, typ. Men allting blir bara en enda stor sörja, man vet inte vart man ska börja och man blir bara förvirrad. Och imorgon är det en till föreläsning. Jag kommer somna? Men imorgon är det i alla fall rackethallen igen, det är kul!

Åh, jag behöver jeans! Jag har typ bara ett par som jag använder för tillfället, eftersom de andra(t ex de jag hade idag) är fula och obehagliga. Jag typ sprang hem från Jenny för att få byta från dessa skitbyxor. Så nu sitter jag i mina gamla byxor med ett hål på arslet, dom är i alla fall sköna! Jag skulle så gärna vilja ha ett par baggy. Tycker det är jättesnyggt, men på mig funkar det inte. Jag är för liten. Men jag ska fortsätta leta, jag ger inte upp! Hjälp mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback