ORÄTTVISA FINNS DET GOTT OM..

Som alltid så är jag allmänt irriterad på Friends. Jag vet att jag tjatar om det och att jag är urlöjlig, men det skiter jag i! Jag tycker fan att de får visa att de har presterat någonting om de ska få åka till skansen och fika hela tiden! ( jag har inget som helst behov av att åka till skansen eller fika, det är inte det som är problemet.).. De kan visa en liten statistik, de kan visa vad sjutton som helst. Bara jag på något sätt får se att de faktiskt gör något!

Friends står för att alla ska vara lika mycket värda, att man ska dela med sig och allt det där. Men inte sjutton gör de rätt i sånna fall!  

Kommentarer
Postat av: ellinor

men petra.. bli friendsare du också då ;)

Postat av: Petra

det är ju Jenny redan! och tror du hon komemr ge ifrån sig den platsen med allt det där eller? ;P

2007-05-09 @ 15:44:32
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback