"Hörrni tjejer! ska ni med på en RIKTIGT bra fest ikväll?"

Idag drog jag med Elin till stan, hon ska ju börja på vackstanäs, textildesign så det var någon modevisnng för deras slutkollektion. Så vi skulle in dit och kolla på den. Väl där var det mycket folk så vi fick stå, men det var faktiskt ganska kul att se på. Däremot skulle jag nog inte kunna ha på mig något av det som visades..
En av modellerna var så anorektisk så att det var äckligt! usch, det var ju läskig vad smal hon var! uschuschusch!

Sen gick vi runt lite på stan, gick förbi en strippande snubbe som sprang runt fontänen i stringkalsonger.. Det var en ny upplevelse! rubik-citaten kom fårn en snubbe som stod vid åhlens city, undra vad han vill bjuda oss till egentligen?

Så.. ikväll är det Eurovision.. The ark, jaa ingen kommentar hur det kommer gå.. Men jag hopaps ju på att de vinner såklart, även fast jag inte tycker om dem.. Jag ska i alla fall kolla på den hemma hos Elin med Jenny och Jenny( och någon mer..? ) och ha lite mys.. :) det blir säkert bra! sen sover jag hos jenny! (:

hör av mig senare, morsning korsning!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men du skulle väl till landet??

Postat av: sung

att tjejen var smal behöver inte ha något med anorexia att göra. det kan du omöjligt avgöra.
det är som att säga att en flintskallig kille har cancer

2007-06-01 @ 17:52:15
URL: http://sung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback