HEMSTUDIEDAG

Jag pallar inte plugga, men jag måste ju. Om två veckor åker jag till Cypern(YAY! :D) och då ska allt plug vara klart, iofs är jag typ klar. Men det är den här lilla jäkla boken "Solstorm" som jag måste läsa klart och analysera, läser jag på bra idag så är jag väl nästan klar med den. Så skönt det skulle vara, då skulle jag ha pyttepyttelite kvar att göra i skolan, feting najs vettu! oj just det. Tänk om jag inte blir godkänd på kursen? Henke sitter väl säkert just i detta nu och garvar över hur blåst jag ser ut på filmen, fy fasen... Men aja, jag hoppas på det bästa!

Ikväll är det fest på mitt gamla dagis, storbarnsfest/skolbarnsfest, kommer inte ihåg vad det heter.. :P Kul är det ju i alla fall, men tyvärr verkar ju inte vädret vara på vår sida. Jag hoppas vi kan få se den där gamla filmen istället för att vara ute, det är mycket mysigare. Filmen från när vi gick på dagis, mitt gäng you know. NU är det så många nya, som jag inte känner. Nya fröknar, mycket är nytt. Men jag tycker om att se filmen, när man får se sig själv springa omkring. Hoppas man kan få en kopia på den nån gång :)

nä.. jag måste återgå till mitt läsande.. bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback