FREDAG

Jaha, ännu en fredag har kommit! (och snart gått...) Det var skola som vanligt och dagen började med att jag gick upp lite försent, och när jag väl var uppe så ringde Jenny och säger att hon är sjuk och som någon slags super-timing så lånade hon min skåpnyckel igår. Så det var bara att gå förbi henne påväg till skolan. Detta resulterade i att jag inte hade någon tid alls att fixa håret och såklart så har håret fått lust att se ut som en total katastrof just idag!  Men det var bara att pallra sig till skolan och sitta där. Satt och snackade med Henke(Handledare) typ hela förmiddagen och sedan var det tyska. jippiiie, liksom! Idag fick vi se en serie, en tysk komediserie typ. den var ju verkligen skiiiitkul(not!).. Och Sara är ju bara allmänt irriterande hela tiden!

Elin och jag åkte till stan efter skolan och gissa vilka super-duper-kändisar vi såg? ;) Vi såg *trumvirvel* Gudrun Shyman(eller hur hon nu stavas) och Molly Sandén! Ha! ;) hur coolt som helst ju ;) hahahah!

Kommentarer
Postat av: Pensy

måste bara säga, jag skrev 9 på fråga 2...

2007-05-06 @ 13:37:20
Postat av: Petra

öhm..va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback