COCA COLA NADA?

Jag börjar fasen tröttna, Coca Cola har gjort typ tusen miljarder olika produkter av Coca Cola.

Coca cola, Coca cola light, Coca cola vanilla, Coca cola lime, Coca cola Lime och nu Coca cola zero. (dessutom finns det med mera koffein och någon utan koffein.) Det börjar faktiskt bli lite för mycket! plus att Coca cola zero är gjord för Killar! HUH!? varför ska de få en egen för? vad jag vet så är inte light mer tjejigt? i sånna fall känner jag jävligt många killar som är läggda åt andra hållet! why not girlfriends with zero "do I look fat in this"? heeey! fett taskigt! snart kommer det väl "Coca cola nada" för de som inte är hetero också!


jag tycker orginalet funkar alldeles utmärkt..


Kommentarer
Postat av: Lina

Där har du en poäng!

Postat av: Pensy

Let's boycott coca cola!

2007-05-04 @ 14:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback