BLÅSTA FINNS DET GOTT OM

jag tänkte bara visa hur många totalt blåsta som det finns..

Två killar ~16, sitter i en datasal. Den ena läser nyheter på någon tidningssajt.
Kille 1: Shit! Kolla här, det står att han fick in stolsbenet rakt i skallen!
Kille 2: Aj fan! Jääävlar!
Kille 1: Aa fan?
Kille 2: Men du? Vart i kroppen sitter stolsbenet egentligen?


Kille 1 ~17 suckar tungt.
Kille 2 ~17: Vad är det med dig?
Kille 1 (stirrar tomt ut genom bussfönstret): Jag måste tvätta ikväll?
Kille 2 (tittar förvånat på kille 1): Men jag trodde din mamma tvättade åt dig?
Kille 1: Jo men? jag måste lägga i allt i tvättkorgen?

En tjej ~13 och vad som verkar vara henne lillasyster ~8, går fram till en mycket känd kvinnlig dokusåpadeltagare.
Tjejen: Skulle vi kunna få din autograf?
Dokusåpadeltagaren: Ja!
Tjejen räcker fram penna och papper.
Dokusåpadeltagaren: Eh, ska jag skriva mitt namn?

Två killar ~20 står och kollar på kläder.
Kille 1: Det är ju fan att alla snygga kläder ska vara så billiga!
Kille 2 nickar instämmande varvid de lägger tillbaka kläderna och går ut från affären.


i brist på annat är det jävligt kul att läsa sånna här...


Kommentarer
Postat av: jessi

haha men den sista var ju skönast!

Postat av: Pensy

Det är när man läser sånt här som man börjar undra hur människan kan dominera världen med sin intellekt...

2007-05-04 @ 14:28:08
Postat av: mikaela

haha jag tyckte den första var rolig:D
men vet du vad...du måste kolla in emilias, linns och mys bilddagbok nån gång så får du se en massa puckade bilder på oss:)haha
den heter linnmyemillia.bilddagboken.se

2007-05-04 @ 20:52:38
Postat av: anders

haha den andra e ju på pricken instämmande!
helt sant asså! XD

2007-05-04 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback