^^

Jag sitter inte alls lika mycket vid datorn längre, vilket är ganska bra. Det visar att jag faktiskt har ett liv. Däremot har jag så fullt upp att jag inte kan ta det lugnt, inte sätta mig ner och bara tänka, och det är precis vad jag skulle behöva nu. Så för mig är sitta vid datorn att ta det lugnt. Jag bara sitter, gör typ ingenting och bara slappnar av, samtidigt som alla känslor och tankar inte svämmar över utan kommer i lagom mängd.. Så för mig har datorn faktiskt varit något bra. Sen är ju problemet att jag inte är så social i verkliga livet, det är så jädra svårt.. Allting jag har lust att säga känns så ointressant så att det inte är värt att säga, så jag är tyst istället.. Hur bra är det liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback