VILKEN VECKA!

Nu har jag varit i Falun en vecka med skolan... En fullsmockad vecka, och nu ska jag redogöra den för er.. håll i er, det blir en låååång resa.. :P
Faluns..
..musik:
Cara mia och I'm Yours.
..blä ord: Buko!
..torsdagens höjdpunkt: När Anders ramlade på rumpan utanför fönstret xD


Måndag, Jag mådde dåligt på morgonen men bestämde mig för att åka i alla fall. Och jag gjorde rätt, efter lunchen när vi kommit fram mådde jag helt okej. Vi hade HK som första lektion, antagligen får Jenny och jag MVG för vi gjorde ett bra jobb. Men jag var ju helt slut i huvudet och hängde inte med på någonting alls, helt sjukt. Jenny och jag traskade sedan upp till Lugnet, backhoppningstornet. Det är så hiiimla högt, jag är så himlans höjdrädd har jag märkt, fy fan.. :P Sen dansade vi järnet på rummet, vi hade det otroligt trevligt..

Tisdag, Vi hade träslöjd hela dagen, slipa slipa slipa. Åh, va jobbigt det var... Sedan sket vi i att äta på gården och stack ner till "stan", Jenny och jag. Vi kollade i några affärer och sedan käkade vi på donken.. :P sedan gick vi till Hemköp och köpte en tidning och lite godis.. :P

Onsdag, träslöjd hela dagen igen, slipa slipa slipa. Men ringern blev ju bra tillslut! Vi gick ner på "stan" igen och åt på donken igen.. Vi letade också upp Kuckelikana, som niorna har talat om så mycket.. ^^ sedan hände lite till saker när vi kom tillbaka..

Torsdag, vi hade bild på morgonen. usch jag höll på att somna när vår käre bildlärare sitter där och snackar om något helt ointressant.. menmen.. På eftermiddagen hade vi utepass, detta innebar att vi skulle åka längdskidor. efter en 5 km lång sträcka på längdskidor hade jag blödande knogar(inte mycket men jaja) och blåsor på båda tummarna, aj! Vi tog skidorna på ryggen och gick upp för backhoppningsbacken, kan ni fatta!? vi gick upp där. Usch jag var så rädd, när vi hade kommit halvvägs fick jag total panik och Jenny blev till och med chockad över hur jag spurtade på.. Hahah, fy sjutton..
Sedan blev det spel med Henke, Emelie, Jenny och Maria, alfapet. Jag suger på det, men det var trevligt ändå..

Fredag, vi började med att städa och packa på rummet, pust. Sedan var det NO, vi skulle typ redovisa allting, men det gick bra tror jag. Sedan var det lunch och sen skulle de andra åka hem. Så Adam och jag tog våra väskor och gick ner mot Falun.. Snacka pinsamt det blev när alla tre bussar skulle åka förbi oss när vi gick där xD
Sedan gick vi till Adams hotell och låg där. Och gick sedan och bowlade, jag sög (men jag slog faktiskt 2 strike, och jag hade faktiskt en stoooor blåsa på tummen!)
Sen kom mamma och pappa och vi åt middag och sedan gick vi och la oss..

Lördag, vi gick upp tidigt och åkte iväg till Bjursås. Det var kul åkning och det gick bra, men det blev ju lite tråkigt eftersom jag redan åkt där och det inte är så stort. Menmen.. Det skumma var att jag jätteofta, mitt i backen, fick känslan av att jag verkligen borde ha på mig flytväst! det var jätteläskigt, hela tiden blev det så! :P
På kvällen gick vi ut och åt och Adam och jag satt och lyssna på musik hela kvällen..

Söndag, vi gick upp tidigt och såg att det öste ner snö utanför. Men vi åkte tillbaka till Bjursås i alla fall och det gick ganska bra att åka idag med. Vid halv tre eller nått började vi åka hemmåt.. Nu sitter jag här och vi har upptäckt att mammas bil har blivit stulen i natt, jippi!

Kommentarer
Postat av: Lajn

Intresant vecka!
Men vadå flytväst om man får fråga? :S

Postat av: Petra

jag har ingen aning, jag bara kände att jag borde haft på mig en flytväst.. :P

2007-03-19 @ 16:24:13
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Pensy

Stulen? det har du inte sagt nåt om, hett!

2007-03-20 @ 20:28:49
URL: http://pensy.blogg.se
Postat av: anders

När Anders ramlade på rumpan utanför fönstret xD
wtf ?! :O när då xD

2007-03-28 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback