TÄVLING

Hihihi, nu kommer ännu en liten tävling, men för att så många som möjligt ska kunna vara med och leka med mig så får man högst svara på 2 "uppgifter" var, och inte göra som Ellinor och säga alla på en gång ;) haha

Så, nu gäller det för er att komma på glasssorter, jag har mixat med bokstäverna, vissa kan vara på rätt plats, vissa inte. Har jag med ett mellanslag så finns det en mellanslag i ordet, detta betyder inte att mellanslaget ska vara där det är då.

- nadmul gemman

- lipopca

- glepinig

- pitotp

- wasnihsd

- mida

- gnogre

- norettco

- oselro

- wetsirt


Så.. nu får ni (kanske) något att klura på ;) hihihihi

tack för mig!

nu bär det av till skolan, *suck*


Kommentarer
Postat av: Linus

MAGNUM MANDEL OCH SANDWICH :D
Jag kan alla ;) Fråga mig sen :P

Nej denna kan jag inte= lipopca

Postat av: Linus

Eftersom igen har gissat mer än jag så klämmer jag iväg med t¨vå nya gissningar :)

*Tip-top
*Daim
*(piggelin) :P

2007-03-20 @ 08:19:30
URL: http://pottfrilla.blogg.se
Postat av: Pensy

cornetto!
och solero :D

2007-03-20 @ 20:19:33
URL: http://pensy.blogg.se
Postat av: Petra

Bravooo, men det är fortfarande några kvar ;)

2007-03-20 @ 20:57:49
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Tixe

Då säger jag Nogger och Calippo!
men den sista kommer jag inte på...

2007-03-21 @ 11:54:11
Postat av: Anonym

jag kan typ alla men jag säger cornetto och solero.
Men nu såg jag precis att jenny tog precis samma, fy dig :O :P
Så jag tar några andra.hm... sandwich och tiptop :)

2007-03-29 @ 22:04:54
Postat av: Annizh

glömde säga jag är ANNIzH :)

2007-03-29 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback