ta mig tillbaka, snälla

Allt var så himla bra när man var liten. Man brydde sig inte om hur man såg ut, för man ju så himla söt i alla fall(man tänkte ju inte på det men..) Man gick på kalas hela tiden och fick en godispåse och behövde inte änns tänka tanken att man kanske skulle bli tjock. Man vaknade tidigt varje morgon så att gå upp på morgonen var inte ett rent helvete. Man gick i skolan/på dagis men där gjorde man i alla fall inte något jobbigt och man behövde inte ha några tankar om att man ligger efter. Man var aldrig irriterad eller bara allmänt tonårig. Man var aldrig irriterad på sina föräldrar utan bara älskade dem och avgudade dem som man borde göra.
allt var bara så jävla enkelt och bra!


Kommentarer
Postat av: Martina

Försök att se framåt istället, tack och lov går tonåren över och jag lovar, det blir bättre. Visserligen kommer alltid nya problem men med åldern blir man tryggare och lär sig hantera olika situationer bättre. Låter klyschigt och vuxenförnuftigt kanske, men så är det. Vid 65 räknar jag med att ha svaren på allt..! ;)

Postat av: Petra

Jo, du har så rätt. Men det hjälper ju inte nu!

2007-03-31 @ 21:13:14
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: limp

Jag saknar tiden... <3 man kunde bara ha kul och mysa hela tiden. Inga krav i skolan eller någonting... :) Underbart, man vill spola tillbaka tiden

2007-03-31 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback