OBOY, vilket vackert väder..

Antagligen, som jag nu börjar komma fram till, så tål jag inte oboy. Det är så jädra pissigt att vara mot just oboy som är så himla gott! Men jag tänker fasiken skita i det. Jag har inte ont varje gång jag dricker det, så varför ska jag inte dricka det!? jag ska bära med mig tabletter vart jag än går, så är det bara ta en ifall jag behöver. Det verkar ju göra ont även fast jag inte har druckit oboy så jag behöver väl bara dricka det mer sällan, vilket jag redan gör. Det är bara det att ibland så gör det så chockerande ont! sådär så att man nästan får panik.. det kan väl fasen inte bero på oboy heller!? jag tänker i alla fall inte bry mig!

och ja, eftersom min rubrik handlade om det, så måste jag väl ta upp det med.. vädret är bra nu! såhär vill vi ha det! nu ska det bara bli varmare, och varmare.. och sen ska jag förändras lite också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback