FREDAG

Idag har jag haft studiedag. Jag har städat en del av huset(åh, va duktig jag är!) och sedan har jag varit hos Lina :) Vi höll mest på att fixa och dona med hennes moppe, göra den ren och sånt(gud va duktig jag har varit idag alltså! ;D) som belöning fick jag sen åka moppe, vi åkte runt lite överallt. det är så himla härligt!!! det har egentligen inte hänt så mycket idag.. Ska kanske träffa Jenny senare, men vi får se hur det blir med den saken..

(Lina och jag står och luktar på en deo för män)
Lina: Det luktar pepparkakor!
Petra: Nej, det luktar kille!
Lina: Men killar luktar pepparkakor!

höhöhöh!

Kommentarer
Postat av: Pensy

Pepparkakor?? Det vet jag inte om jag håller med om...:P Får ta ett snack med lina sen, hon är lite buko!

Postat av: Petra

Hahah, jag vet. ;D hon är absolut buko!

2007-03-31 @ 17:19:05
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Lina

HAHAH :P

2007-03-31 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback