Usch!

Blä, idag blev en man mördad här, här! Mördad! Det går inte ihop, det ska vara lugnt här! Usch, det är så obehagligt. Tanken på att man faktiskt växlat något ord med en kille som sedan får för sig att gå och mörda någon, är helt ofattbart. Det är väldigt obehagligt.. :S

usch, nog om det!

Linus är bäst!

Jenny fick svettningar av tacos igår, hur lyckas man!? Det var lite lök i, och hon är helt blöt!!!

Nä, jag orkar inte skriva mer.. det blir lite tråkiga inlägg. Kommentera gärna, så får jag lusten att skriva tillbaka, skriv gärna något jag ska skriva om ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah, jag tänkte på er förortsungar när jag hörde om mordet! Köp pepparspray! Gå inte ensamma efter kl 6! FLYTTA UT PÅ LANDET!;)

2007-01-12 @ 13:01:39
Postat av: Pensy

Svettningar?! Jag blev lite varm i pannan, och dessutom var dete typ en halv lök i den där tacosen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback