Ny dag, nya äventyr..

Jaha, idag började vi skolan.. *suck*
Hade ingen större lust men kunde gå upp utan större problem, jag njöt faktiskt av morgonen. Kände mig väldigt pigg och kry. Satte mig en stund vid datorn för att lägga in en låt på mobilen. Plötsligt känner jag ett hugg rakt igenom magen (från ryggen till magen) heeeelvete! den där jävla skiten var tillbaka, igen! Fan va ont det gjorde, kunde inte andas ordentligt. Usch, det gör så ont så att man bara vill dö. Det är antagligen därför jag är så rädd för smärtan innan döden, detta har jag varit med om tre gånger nu. Det gör så otroligt ont, hur ont gör det då när man dör? Jag kan inte förstå. Till skillnad från de tvåp andra gångerna ( och i likhet med det jag ibland får som inte är så farligt ) så kom det i perioder, som om kroppen förstod att jag behövde andas ut, tog smärtan paus i 20 sekunder då och då. Tack gud, för dessa sekunder!

..Och precis som de två andra gångerna så släppte smärtan när mamma kom hem ( okej, de andra gångerna har de släppt när ambulansen kommit. Men den här gången blev det som tur var inte det äventyret igen.. ) Då, först då, kan jag verkligen slappna av. Allting är okej igen.

Jag gick till skolan i alla fall..

Sedan efter skolan var vi hemma hos Andreas.. :) och sen stack vi till stan och åt på Mc och gick på bio. Vi såg "Du, jag och Dupree" , se den inte. Det var ingen höjdarfilm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback