Musik....

Jaha, nu sitter man här igen. Ämnet är återigen musik. Jag älskar musik, det vet alla!
Men nu är det såhär.. All musik som jag gillar, kommer till Sverige typ ett år senare.. Och då börjar alla lyssna på det! Då blir det inte alls lika roligt längre...
Jag lyssnade på Good Charlotte, McFLY, Busted, Panic! at the disco, My Chemical Romance m. fl innan de kom hit. Nu har man ju tröttnat på i stort sett alla dem, bara för att de spelas precis överallt!
Men de som man verkligen tyckte om innan, de är ju fortfarande bra. Men ändå..

Kommentarer
Postat av: Håkan BråkanXD

MM,, jag håller med, fast jag ingår nog i "alla" haha,

2007-01-22 @ 21:18:55
Postat av: Anonym

Fast McFly tröttnar man aldrig på ;D

2007-01-24 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback