LÖRDAG

Idag har jag knallat omkring i Nyfors med min mor och far och moster och "morbror". Det var väl..kul. Det var typ översvämning men det gick väl bra ändå.. :P Fick till lite härliga bilder på vattenfall :) ( eller ja, väääärldens fors i alla fall. ) Very najs fågelbajs liksom! ;)

När jag gick där och traskade så började jag gäspa.. Det var skumt, för mitt i gäspningen( ni vet när man gapar så stort som man inte kan i vanliga fall ) så börjar jag tänka på hur man egentligen gäspar, om man blåser innåt eller utåt? Jag kunde verkligen inte komma underfund med vilket det var, så jag stog där med öppen mun och andades in och ut för att känna vilket som kändes rätt, tyvärr kom jag aldrig fram till något svar.. Lite senare gäspade jag igen, då märkte jag att jag drog inåt..
Hur sjutton kan man glömma hur man gäspar, gör man inte det omedvetet!?

Nu har vi lagt bort alla julsaker, tragiskt.. Det är så hemtrevligt med dem.. Men jaja, det skulle ju inte vara det om man hade det hela tiden så..
Nu eldar pappa upp granen, det smäller hela tiden där nere, granbarren trivs inte så bra tydligen..
Ikväll kommer Adam och hans familj, vi får väl se om vi hittar på något.. I värsta fall hamnar vi väl på
vetgirig.

Nä, nu orkar jag inte skriva mer.. Kommer med mer intressant fakta i min värld en annan dag/ inatt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback