Jag - KAPUT

Jag kommer inte skriva i helgen, antagligen.
För jag ska ju som sagt till Micka. Wiiiie :) Pendeltåger går 09:21 från Älvsjö , så det är bara att pallra sig upp på morgonen.

Jag håller på att bli galen på mina väckorklockor, jag har haft tre stycken! Och alla väljer lite själva vilka dagar de har lust att ringa, jävla skit. Imorse ( ja, okej. Idag vid lunchtid. ) vaknade jag halv ett. Den där jädra väckarklockan ringde aldrig, som tur var så skulle jag inte göra något speciellt idag.. Men detta betyder att jag inte kommer somna förrän vid typ 3 inatt, vilket betyder att jag bara får sova typ 4 timmar, eftersom jag ska gå upp halv åtta. Suck...



Jag har läst
här då och då. De är så himla bra ( okej, med bra menar jag inte att de går att anävnda i verkligheten, bara att de suger så himla mycket så att de blir bra. Fattar ni? ;-) xD )

De bästa är ;

"Ursäkta, du smälter min glass!"

"Hej, jag har tappat bort mitt mobilnummer, kan jag få ditt?"

"Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag gå förbi en gång till?"

"Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade?"

"Har du feber? Eller är du bara het?"

"If I could rearrange the alphabeth I would put U and I together!"

"Det ser ut som du kommer från himlen.. Synd bara att du landa på ansiktet."
 
"Jag är ny i stan. Kan du berätta vägen till din lägenhet?"

"Snygga skosnören. Ska vi hångla?"

"Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?"

"Hej, du liknar Edvard!"

"Wow.."


nu orkar jag inte leta mer, de finns en massa mer bra.. xD

Kommentarer
Postat av: Elli

HAHAHA! man kanske borde testa med nån sån, eller? ;)

Postat av: andersman

hahhah,

"Vill du följa med hem till mig och dammsuga?
Du suger, jag tömmer påsen" XD

2007-01-06 @ 09:17:05
URL: http://andersbloggdittanus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback